Me ollaan viettämässä juhannusta Pasin kotikotona Kokemäellä. On mennyt kyllä aika rauhallisissa merkeissä=)

Ensi viikolla meidän pitäisi saada uusi kone toimintakuntoon, joten mahdollisesti pääsen taas useammin päivittelemään tätä blogi-raasua. Ensi viikolla tapahtuu muuten pari muutakin kivaa juttua. Äitiyspakkauksen pitäisi saapua vihdoinkin ja sitten mulla on lauantaina vauvakutsut, jee!

Muutenkin kaikki on ihan hyvin. Rölli on edelleen kovin aktiivinen, ei tosin edelleenkään suostu kuin käväisemään pää alaspäin mutta toivomme muutosta asian tilaan=) Vatsa on kasvanut hurjasti, ja tukka lyhentynyt ja punastunut. Jossain vaiheessa yritän saada tänne uutta kuvamateriaaliakin. Kauhee pesänrakennusvietti "vaivaa", ollaan sisustettu meidän hyvin keskeneräistä olohuonetta, alettu vihdoin hankkia vauvalle kaikenlaisia tarvikkeitta ja siivottu kaappeja jne... Mulla on oikeesti aivan rikollisen hyvä olo ja energiaa+draivia vaikka muille jakaa. Sitä se loma teettää=) Mutta siis mulla on ilmeisesti nyt se "hehkeä ja energinen keskiraskaus", vaikka keskiraskaus on jo aikaa sitten ohitettu ja viime metrit alkaa olla käsillä. Toki mä olen tosi kömpelö, vatsa on iso, ei meinaa pystyä kumartumaan, puhisuttaa ja hengästyttää ihan pienestäkin, närästää ja vaikka mitä, mutta olo on vaan niin hyvä=) Ja kun ei tarvi stressata niistä töistä, se vasta on ihanaa!

Ai niin, Röllin kastemekko tuli sitten jo valmiiksi! Tein samaan sarjaan myös töppöset, vähän ovat ihania!

Jaiks, tänään on jo Rv 32+1, aika alkaa käydä vähiin!