Tänään oli taas neuvola. Nythän mä käyn siellä jo joka viikko, torstaista on tullut vähän niinkuin semmoinen vakkaripäivä=) Ensi viikon aikakin on torstaille.

Mutta siis kuulumiset:

Rv 37+6
Painon muutos +100 g viime viikosta, kaikkinensa painoa on tullut 9,9 kg. (hurraa!!!)
Verenpaine 118/86 (viime viikolla 120/80)
Pissa puhdas
Kohdunpohjan korkeus 35 cm
Lapsiveden määrä normaali
Tarjonta RT
Sydämensyke + 135
Liikkeet ++

Semmosta=) Kaikki on ihan fine. Sain jopa kehuja ketteryydestä (jep, luit oikein), kun nousin siitä tutkimuspöydältä kuulemma jotenkin erityisen notkeasti=) En mä itseäni mitenkään notkeaksi kyllä tunne, mutta pääsen mä esim. lattialtakin ihan omin avuin ylös=) Sohva tuottaa välillä hankaluuksia kun se on niin upottava ja siellä istuu niin syvällä, mutta pikku punkeamisella siitäkin selvitään. Paitsi tietenkin jos Pasi on kotona, sillon se saa tulla auttamaan=) En mä nyt omia voimiani turhan päitten tuhlaa, mä säästän. Ei sitä koskaan tiedä vaikka jo ensi yönä tarvis ponnistaa=) No joo.... Välillä supistelee vähäsen, mutta eipä kummempia.

Käsitöiden saralla olen ollut oikein ahkera. Voisin yrittää ottaa vähän kuvia ja laitella niitäkin tänne taas vaihteeksi.