...uutta konetta nimittäin. Tai siis kone on jo kunnossa, mutta nyt kestää vielä netin saaminen. Ensi viikolla. Lupaan.

Ollaan taas Kokemäellä. Pasi pitää tämän ja ensi viikon kesälomaa (loput sitten isyysloman yhteydessä) ja ajeltiin tänne vähän rauhallisempiin maisemiin. Vaikka olen kyllä huomannut nyt itsessäni yhden jutun. Mä en meinaisi millään viitsiä lähteä kotoa mihinkään. Ei sillä, täällä on ihan mukavaa, mutta jotenkin mua ärsyttää se pakkaaminen ja lähteminen ja matkustaminen ja kaikki.. Toisaalta, täällä saa aika hyvin rentouduttua. Mä olen toistaiseksi lukenut yhden kirjan ja neulonut paljon. Tällä hetkellä teen semmoista Jussi-settiä vauvalle. Meneillään on tällä hetkellä paita. Settiin tulee sen lisäksi ainakin haalarit (ei ulkohaalarit vaan semmoiset vähän lappuhaalarien näköiset), pipo ja sukat. Väriyhdistelmänä on se perinteinen puna-harmaa. On kyllä aika suloinen=)

Viime viikonloppuna mulla oli vauvakutsut. Meitä oli paikalla yhteensä kuusi naista ja oli kyllä mukavaa. Syötiin niin maan mahdottomasti=) Olin kehittänyt pientä ohjelmaa ja sitten oli vaan ihan vapaata seurustelua. Kiva kiva. Tajusin vasta vieraiden lähdettyä, että en ottanut yhden ensimmäistäkään valokuvaa, hiivatin raskausdementia... Mun niin piti laittaa tännekkin kuvia. Hmpf. Saatiin muuten tosi kivoja lahjoja. Äitiltä kultainen suojelusenkeliriipus missä on vuorikristalli, sitten yhdeltä entiseltä työkaverilta vauvalle peitto+tutti, toiselta tarjotin täynnä kaikkea tarpeellista kuten vaippoja, vastiketta, hedelmäsoseita, tuttipullo ja nalle, kolmannelta aivan älyttömän kiva pupu mikä on myös soittorasia (tai miksi sitä nyt sanotaankaan...?) ja sitten vielä kummipojan äidiltä itse tehty korvapipo vauvalle ja syöttämiseen liittyviä juttuja kuten tuttipulloja ja tutteja, maidonkerääjät + liivinsuojuksia jne... Ihania juttuja!

Rölli on alkanut viettää pää alaspäin ehkä hippasen enemmän aikaa, mutta on edelleenkin todella villi möyrimään joka suuntaan=) Muuten ei kummempia, paastosokeri oli palautunut alle viiteen (super-jee!), hemoglobiini oli vähän noussut (jee-jee), verenpaine oli noussut ihan pikkuisen sekin, mutta hyvä vaan kun se on ollut niin matala, painoa oli tullut kahdessa viikossa yli kaksi kiloa (!!!), mutta taitaa mennä turvotuksen piikkiin. Yhteensä mulle on nyt tähän mennessä tullut jotain 8 kiloa. Eipä siinä sen kummempia sitten. Puolentoista viikon päästä maanantaina on synnärille tutustuminen ja heti sen perään tiistaina lääkärineuvola ja synnytystapa-arviointi, jaiks!

Nyt takaisin neuleen kimppuun=)